Sabtu, April 16, 2011

STUDY WEEK

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum..

Sekarang dah start study week..
Ramai pelajar yang balik rumah..
Untuk berjumpa keluarga..
Meminta restu..
Dan juga untuk tenangkan fikiran..
Aku masih di uitm segamat..
UiTM dihatiku la katakan..
Sem ni aku akan menduduki 5 paper final exam..
Walaupon aku ada 7 subjek..
Tapi lagi 2 subjek takde paper final..huhu
Alhamdulillah..

Ni la jadual final exam aku..

27 April - Usul Fiqh
29 April - Islamic Entrepreneurship
5 May - QMT
7 May - Personal Development
8 May - Research Methodology

Akhirnya, 8 May baru aku dapat balik rumah..
Sebelum balik aku kena bertarung dengan mata..
Supaya aku tak tido jer kerjanye..
hahahha

For my frenz..
Good luck for final exam..
Try your best..
Chay0k!!


Rabbi yassir wala tuassir ya karim..
Amin..

p/s : aku harap aku dapat struggle utk final exam ni..insyaAllah^_^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan