Jumaat, Jun 01, 2012

Ngidam Kaw-Kaw Burger Bakar!!

Assalamualaikum

Pada 1/6/2012 bersamaan hari Jumaat merupakan hari makan sedunia hanya untuk aku & Cik Muhamat Zulfa..hahah..nak tau sebab ape??Biarlah rahsia..bajet macam Siti Nurhaliza plak..haha..Sebenarnya aku dah lama ngidam nak makan burger bakar lepas tengok Jalan2 Cari Makan (JJCM). Akhirnya terkabul jgak..alhamdulillah!!Before jumpa tempat tu, kenalah mencari dulu..ikhtiar punyer ikhtiar..snarnyer Cik Muhamat Zulfa yang ikhtiar tanyer orang..hahah. Akhirnya jumpa jgak KAW-KAW BURGER BAKAR, LOKAS MAKANA, PUCHONG UTAMA.

Sampai jer dah der orang beratur..
Bile datang cni senarnyer perot stil lagi kenyang tapi sebab ngidam & tamak still gak nak yang double punyer burger..hahaha


Cer teka mner satu Cik Aspa punyer..haha
2 set burger, satu untuk aku & satu lg untuk Cik Zulffa..tapi Cik Aspa punyer paling tinggi..haha

Yang Double tu la Cik Aspa punyer..hahahaha..skali sekala xsalah kan?

Hmmmmm, sedapppp yer!!!aku kalau bab burger memang ske order patty daging..n aku suggest kat korang kalau nak try, order lah patty daging..mmg s0dap!!


Thanks Cik Muhamat Zulffa..hehehe
Nila dia, Cik Muhamat Zulffa yang telah bersusah payah membawaku ke sini..huhu..ni merupakan tempat makan yang ke-4 untuk kami hari ini..hahaha..dapat bayangkan tak berapa banyak kitorang makan hari ni..hahaha..mesti xterbayang..haha..my partner time susah & senang..^_^


Bakar jgn xbakar..berasap2..uhuk2x..

Paling sedap belah kiri sebab Cik Aspa punyer..haha

Cik Zulffa cakap Cik Aspa smer besar dengan burger..ske2 jer..:P

Alhamdulillah, segala urusan pada hari ini settle. Thanks to Cik Muhamat Zulffa  everything..hehe..sesiapa yang xcube lg tu try la makan burger ni..tapi dinasihatkan JANGAN TAMAK..hahah..mcm Cik Aspa c0z takut xabis..next time klau berkesempatan, aku hnyer order single jer..haha..sebab burger dier bes0rrr!!..hahaha..moga aku pegang dengan kata-kata aku..takot sampi cne luper dunie lg..huhu

2 ulasan:

  1. sory lmbt..huhu..yg single dgn sosej total kedue2 burger RM 21 ATAU RM 22 lbih...xbrape ingt..huhu

    BalasPadam