Selasa, Oktober 25, 2011

Mata Oh Mata

Assalamualaikum

Selamat pagi,semua..hahahahahahahahha
Kena mulakan pagi kita dengan senyuman..^_^
Mesti ramai yang belum bamgun tidur sebab hari ni raya Deepavali.."Deepavali vathukal"..amma!!
Time cuti ni la masa untuk rehat kan..

Anyway,sekarang benda yang aku sentiasa fikirkan adalah untuk kurangkan rabun mata aku ni..
Aku start pakai cermin mata time study dipl0ma..
Time tu aku dapat dapat rasa kerabunan yang ketara..hahah
Thank God time tu kat UiTM aku der buka booth bahagian spek mata..
Then,aku terus try check mata n order terus dari situ.

Until now,aku still tak comfortable pakai spek mata..
So aku try get a solution..
Petua untuk penjagaan rabun mata..:
*aku try amalkan minum jus l0bak merah..huhu..ni dalam pr0ses
*aku der terbaca amalan harian dengan menbaca ayat 22 surah Qaf..aku akan try paktikkn
*renung mata pada warna hijau seperti pokok atau tumbuhan hijau...yang ni kena f0kus..hehe
*pakai celak sebelum tidur...hmm,yang ni aku baru terbaca

Maybe semua orang dah tau petua ni tapi aku juz nak share jer..
"Sharing is caring" 


Nota Hati : kadang2 aku lupa plak nak amalkan petua2 ni..s0 marilah kte saling ingt-mengingati..heheh

1 ulasan: