Selasa, Oktober 25, 2011

TEST!!

Assalamualaikum

Siape ckp degree ni stress..Siape??angkat tgn..hahaha
Bagi aku,bulan 10 ni relax jer SEBAB xder test utk ape2 subjek lngsung..hahah
Tapi..

Cuma tanggal 31/10 jer bru start Test 1 untuk subjek Philisophy n Principle of Islamic Banking..hehe..time ni dah mula stress
Awal sem hari tu assignment dah byk dpt tp gr0up aku dapat gr0up last present untuk most of the subjek..s0 pe lg tangguh kje la..
Cume Start bln 11 nnti mmg aku stress blek sebab jadual aku mmg padat n mantap..
Dengan test,assignment n presentation..huhu..time ni muka aku akan berubah stress..arrgghhh!!

Kesimpulannya,dalam dunia ni mana der bender yang senang.Tapi kadang2 bender 2 senang tapi kter yang jadikan c0mplicated..maksudnyer kt cni kjer jgn bertangguh..haha..aku try 2 nsihat dri sendri..huhu
Enjoyla kehidupan sbg student..n be the best with what God give y0u!! Xiexie nimen^_^

Nota hati  : kadang2 aku ni nasihat 0rg pandai tp diri sndri tak aplikasi..hahaha,,insaflah Aspa!!


1 ulasan: