Jumaat, Oktober 21, 2011

Thanks God

Assalamualaikum

Setiap manusia mempunyai kelebihan dan kekurangan masing-masing.Mereka juga mempunyai masalah yang tersendiri termasuklah aku.Aku bersyukur sangat kerana dari masalah yang aku alamilah membuatkan aku jadi lebih matang dan berdikari.
Walaupun family aku tak sebahagia family mereka,
walaupun family aku xsekaya family mereka,
dan walaupun family aku banyak kekurangan..
Tapi....
Aku bersyukur kerana aku masih ade parent,sibling n als0 frenz..
Thanks,God!!
Alhamdulillah,syukur ke hadrat Ilahi
Kerana beri aku kesempatan untuk memperbetulkan diri.

0rang pernah berkata:
Bila kita ingin berjaya,kita mesti teng0k orang di atas kita..
supaya dapat memberi inspirasi kepada kita.
Manakala..
Bila kita dalam kesusahan atau ditimpa musibah..
Kita mesti tengok orang dibawah kita..
Kerana ada 0rang lain yang lebih menderita.
Ia akan membuatkan kita rasa lebih bersyukur dengan apa yang kita ada sekarang.
Alhamdulillah.
Dengan cara itu jugak kita akan lebih menghargai insan yang berada di samping kita.

Yang baik datangnya daripada Tuhan & yang buruk datangnya daripadaku sendiri..Renungkanlah!!

Nota Hati : Tiba2 rasa rindu dengan family yang berada nun jauh disana..huhu(T_T)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan